راهنمای جامع ایمیل مارکتینگ در سال 2024آیا میخواهید:
- لیست ایمیل خود را گسترش دهید؟
- نرخ باز شدن ایمیلهایتان را افزایش دهید؟
- خبرنامههای فوقالعادهای بنویسید؟
- تعداد بیشتری از مشترکین را به مشتری تبدیل کنید؟
- اصول بنیادی بازاریابی ایمیل
- چگونه لیست ایمیل خود را بسازید
- قالبهای کمپین ایمیل
- چگونه نرخ باز شدن ایمیل خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید
- چگونه نرخ رساندن ایمیل را ارتقا دهیم؟
- نرمافزارهای مورد استفاده در ایمیل مارکتینگ
- بازاریابی خودکار (Marketing Automation)
- استراتژیهای پیشرفته ایمیل مارکتینگ
- به طور میانگین، هر مشترک ایمیل 48.87 دلار ارزش دارد (طبق DMA).
- ارزش متوسط یک مشترک ایمیل 3600 درصد بیشتر از ارزش یک بازدیدکننده وبسایت است (طبق SuperOffice).
- بازده سرمایه گذاری بازاریابی از طریق ایمیل 36 به 1 است (طبق Constant Contact).
- 86 درصد از بازاریابان ایمیل را “مهم” یا “بسیار مهم” میدانند (طبق DMA).
- مالکیت توزیع: با ایمیل، شما مالک خط ارتباطی هستید.
- ترجیح مصرفکنندگان: 86 درصد از مصرفکنندگان ترجیح میدهند پیامهای بازاریابی مبتنی بر ایمیل را به جای تبلیغات فیسبوک و سایر پلتفرمها دریافت کنند.
- نرخ تبدیل عالی: ایمیل 40 برابر بیشتر از فیسبوک و توییتر، لیدها را به مشتری تبدیل میکند (McKinsey).