مشاوره سرمايه گذاري ارزهاي ديجيتال

۳۴ بازديد ۰ نظر

مشاوره سرمايه گذاري ارزهاي ديجيتال

بسياري از افراد پس از استخراج ارز ديجيتال از مبادله آن واهمه دارند، و اين به دليل قوانين خاص در مورد معامله ارز ديجيتال است كه در هر كشور متفاوت استساخت حساب كاربري، پيدا كردن صرافي هاي معتبر و استفاده از درگاه هاي پرداخت مطمئن از دغدغه هايي است افراد پس از استخراج ارز ديجيتال با آن درگير هستند.

استفاده از مشاور مي تواند دغدغه ها و دردسر هاي شما را كم كند تا به بهترين نحو بتوانيد وارد سرمايه گذاري و مبادله ارز هاي ديجيتال شويد.

 

 

مشاور سرمايه گذاري ارزهاي ديجيتال(تريدر) كيست؟

فردي با تجربه در حوزه مبادله ارز ديجيتال است كه مي تواند بر حسب ميزان بودجه اي كه در نظر داريد و قيمت روز ارز هاي ديجيتال برنامه ريزي بهينه اي براي شما به اجرا در آورد تا به سود مورد نظرتان برسيد و بتوانيد بودجه خود را چند برابر كنيد.

 

 

معرفي مدير گروه مشاوره سرمايه گذاري ارزهاي ديجيتال

 جناب آقاي عليرضا اردبيلي

  • چهار سال فعاليت در حوضه ماينينگ و ارزهاي ديجيتال
  • مدرس مفاهيم و اصطلاحات ارزهاي ديجيتال
  • تعميرات دستگاهاي ديجيتال ماينينگ ( نرم افزاري و سخت افزاري )
  • ساخت دستگاه كاوش ارزهاي ديجيتال
  • مشاوره در زمينه تبديل ارزهاي ديجيتال

معرفي گروه مشاوره سرمايه گذاري ارزهاي ديجيتال

بعد از خريد دستگاه هاي استخراج ارز ديجيتال يا ماينينگ بايد كيف پول الكترونيكي خود را تهيه كنيد كه به طور معمول رايگان است و بعد از آن كد دستگاه خود را كه يك رمز شخصي است به شما ارائه مي شود كه از آن موقع به بعد تمام ارز هاي ديجيتال شما پس از استخراج توسط دستگاه، وارد حسابتان مي شود و شما مي توانيد آن را به فروش برسانيد و از آن كسب در آمد كنيد. قيمت هر ارز ديجيتال مانند تمام ارز هاي ديگر دچار نوسانات مي شود، به طور مثال قيمت هر بيت كوين در چند سال اخير بسيار بالا رفته و باعث به سود رساندن دارندگان اين ارز ديجيتال شده است.

 

مشاوره مبادله ارز ديجيتال تلفني

براي صرفه جويي در زمان و هزينه خود مي توانيد از هر شهر يا روستايي كه قرار داريد، با بهترين مشاوران مبادله ارز ديجيتال تماس حاصل فرماييد و سؤالات خود را مطرح و بهترين راهنمايي ها را دريافت كنيد. مشاورين ما در ?? ساعت شبانه روز و هر روز هفته آماده اند تا از آن ها در مورد مبادله ارز ديجيتال كمك بگيريد.

 

مزاياي استفاده از مشاوره سرمايه گذاري ارزهاي ديجيتال چيست؟

كمك به مبادله ارز هاي ديجيتال در زمان مناسب

ارائه روش هاي نوين براي به سودهي بيشتر

اطلاع دقيق درمورد صرافي هاي معتبر و نوع كابرد آن ها

تسهيل در سرعت عملكرد مبادله بدون واسطه

شناسايي صرافي هايي كه براي ايرانيان كاربردي تر هستند

راهنمايي براي كنترل و حفاظت از كيف پول

اطلاع از قيمت لحظه اي ارز هاي ديجيتال

oetz_s11.png

 

پاسخ فني درباره بيت كوين اين است كه بيت كوين يك ارز رمزنگاري شده موفق است. «بيت كوين» دستاوردي بزرگ در دنياي ديجيتال است كه تاكنون اتفاق نيافتاده است.

اريك اشميت مدير عامل سابق گوگل

 

چه كساني به مشاوره مبادله ارز ديجيتال نياز دارند؟

كساني كه مراحل استخراج ارز ديجيتال را انجام داده اند و براي فروش آن مي خواهند اقدام كنند

افرادي كه به موضوع سرمايه گذاري در ارز ديجيتال علاقه مندند و مي خواهند اطلاعات دقيقي در اين زمينه بدست بياورند

افرادي مي خواهند بدانند چه زماني بايد ارز هاي ديجيتال خود را به فروش برسانند تا به سود برسند

افرادي كه مي خواهند راجع به ساخت حساب كابري، صرافي هاي معتبر و درگاه هاي پرداخت اطلاعات دقيق بدست بياورند

افرادي كه بدون خريد دستگاه و استخراج مي خواهند وارد بخش مبادله ارز ديجيتال شوند.

روزي پول كاغذي كنار مي‌رود و ارز ديجيتال بدون شك، در انتقال ارزش، به مراتب بهتر از پول هاي كاغذي عمل مي كند.

ايلان ماسك مدير عامل شركت تسلا

 

چگونه ارز ديجيتال خود را مبادله كنيم؟

انتقال ارز ديجيتال از حسابي به حساب ديگر امري است كه به دليل نبود نظارت دولتي و قانوني بر آن، مي تواند افرادي كه در سرمايه گذاري ارز ديجتال كار مي كنند را كمي سردرگم كند. مبادله ارز هاي ديجيتال به دو صورت مستقيم، توسط صرافي و يا بدون واسطه، توسط سايت هاي معتبر صرافي كه در داخل و خارج از كشور وجود دارند اجرا شود. يك مشاور مي تواند دغدغه ها و دردسر هاي شما را كم كند تا با ارائه بهترين روش ها بتوانيد وارد سرمايه گذاري ارز هاي ديجيتال شويد.

پر فروش ترين ارز هاي ديجيتال چه هستند؟

بيت كوين با اختلاف نسبت به رقباي خود پر فروش ترين ارز ديجيتال است و با رشد ????? درصدي اي كه از سال ???? داشته است توانسته است نظر افراد زيادي را براي سرمايه گذاري به خود جلب كند. اتريوم، ريپل و بيت كوين كش بعد از بيت كوين جزو پر فروش ترين ارز هاي ديجيتالي هستند.

 

صرافي هاي معتبر براي مبادله ارز ديجيتال

صرافي هاي بسيار زيادي وجود دارند كه شما مي توانيد ارز هاي ديجيتال خود را در آن ها نگه داري كنيد و يا براي تعويض ارز ديجيتال به ساير ارز ها اقدام كنيد. براي فروش ارز هاي ديجيتالي در صرافي هاي خارج از كشور بايد اول حساب دلاري يا ارزي براي خود تهيه كنيد. قبل از فروش ارز ديجيتالي خود بهتر است از مشاوران مجرب كمك بگيريد، زيرا هر صرافي اي ممكن است در يك زمان خاص مورد حملات سايبري قرار گرفته باشد كه شما از آن بي اطلاع هستيد. صرافي هايي همچون بيد ارز در ايران و صرافي هاي Binance، Changelly، cobinhood، bitstamp در خارج از كشور معتبر هستند. براي مبادله ارز هاي ديجيتالي در صرافي هاي خارج از كشور بايد اول حساب كاربري داشته باشيد.

مراحل مبادله ارز ديجيتال

 

?. ساخت حساب كاربري : براي آنكه بتوانيد ارز ديجيتالي كه استخراج مي كنيد را در مدت زمان كوتاهي به فروش برسانيد بايد يك حساب ارزي يا دلاري داشته باشيد

 

?. استراتژي خود را مشخص كنيدشما در قدم اول بايد بازار هدف خود را مشخص كنيد و راجع به آن اطلاعات كسب كنيد. قيمت ارزهاي رمزپايه به عوامل مختلفي بستگي دارد. در ?? ماه گذشته، قيمت ها تحت تأثير نگراني ها در مورد مقررات دولتي، پوشش رسانه اي اين بخش و همچنين اظهارات افراد با نفوذ تجاري يا وزيران دولت بوده است. هرچه افراد بيشتر درگير ارزهاي رمزپايه اي شوند، بر قيمت ارز هاي ديجيتال تأثيرگذار خواهد بود.

 

?. انتخاب صرافي معتبر : در بازار ارز هاي ديجيتال و رمز پايه صرافي هاي معتبر داخلي و خارجي زيادي وجود دارد كه مي توانيد به آن ها اطمينان كنيد اما قبل از مبادله ارز ديجيتالي خود بهتر است از مشاوران مجرب كمك بگيريد، زيرا هر صرافي اي ممكن است در يك زمان خاص مورد حملات سايبري قرار گرفته باشد كه شما از آن بي اطلاع هستيد.

كليد موفقيت هر معامله‌گري در انضباط و كنترل احساسات است. اگر هوش مهم‌ترين عامل بود قطعا افراد بيشتري از معاملات خود سود مي‌بردند.

ويكتور اسپراندو معامله‌گر بازارهاي مالي

 

ميخواي اطلاعات تبادل ارز ديجيتال خودت رو بيشتر كني؟؟؟

 

درگاه هاي پرداختي ارز ديجيتالي

با الكترونيكي شدن مبادله هاي اينترنتي درگاه هاي پرداخت ديجيتالي رونق بسيار زيادي پيدا كردند به گونه اي كه هر فردي با هر زمينه شغلي حداقل يك بار از اين درگاه ها استفاده كرده و روش كار با آن را ياد گرفته است. اما چه نوع درگاه هاي پرداختي امن هستند؟ ما در اين بخش چند نمونه از درگاه هاي پرداختي امن ارز ديجيتالي را معرفي كرده ايم:

 

  • Coinbase Commerce بزرگترين صرافي ارز ديجيتال در جهان است. تجارت Coinbase يك سرويس پرداخت ديجيتالي است كه به بازرگانان اين امكان مي دهد كه پرداخت انواع ارزهاي ديجيتالي مانند بيت كوين ، بيت كوين كش ، اتريوم و لايت كوين را اجرا كنند.

 

  • BitPay ارائه دهنده خدمات پيشرو در پرداخت PSP در ارز ديجيتالي بيت كوين است كه معاملات فوري را از هر نقطه در جهان بدون خطر كلاهبرداري فراهم مي كند.

 

  • Coinage اين درگاه پرداختي براي ارز ديجيتالي غير از بيت كوين، بيت كوين كش و اتريوم استفاده مي شود

 

  • GoUrl يك سيستم درگاه پرداخت خودكار براي بيت كوين و ساير ارزهاي رمزنگاري شده است. اين درگاه پرداخت به بازرگانان آنلاين اين امكان را مي دهد كه ارز هاي رمز نگاري شده را به سادگي تبادل كنند.

 

هزينه مشاوره مبادله ارز ديجيتال تلفني

هزينه ي مشاوره حضوري بسته به ميزان ساعت، شهرت و تبحر فرد مشاور مي تواند متغير باشد، اما زماني كه شما از مشاوره مبادله ارز ديجيتال تلفني مي خواهيد استفاده كنيد هزينه ها براساس هر دقيقه اي كه با مشاور صحبت مي كنيد محاسبه مي شود. هزينه ها دقيقه اي دو هزار و پانصد تومان مي باشد. با نصب اپليكيشن آرموو مي توانيد از تمام مراحل، هزينه ها و روش هاي اجراي مشاوره اطلاعاتي كسب كنيد تا با خيال راحت و اطمينان خاطر بيشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرماييد.

 

مشاور ارز ديجيتال چه كار هايي را انجام مي دهد؟

برنامه ريزي دقيق براي سرمايه گذاري شما در ارز هاي ديجيتال

كمك به نصب دستگاه، نرم افزار و ساخت كيف پول

كنترل بر نحوه عملكرد دستگاه شما

اطلاع رساني راجع به زمان خريد يا فروش ارز ديجيتال

ارائه روش هاي مطمئن براي فروش ارز هاي ديجيتال در صرافي هاي معتبر

ماموريت آرموو در مشاوره سرمايه گذاري ارزهاي ديجيتال

ما در آرموو هستيم تا بتوانيد با اطمينان خاطر كامل، وارد مبادله ارز هاي ديجيتال شويد و از تمام مراحل استخراج تا مبادله آن اطلاعات كافي كسب كنيد و پول خود را چند برابر كنيد. ما در تلاش خواهيم بود تا در هر زمان و مكان كه شما بخواهيد از طريق تلفن براي رسيدن به اهداف  تان در كنار شما باشيم.

 

مي توانيد از طريق اپليكيشن يا مشاوره سرمايه گذاري ارزهاي ديجيتال تلفني (021-45298) با مشاور خود ارتباط برقرار نمائيد.

 

منبع: https://www.armoo.co/investing-in-digital-currencies-advice/

 

بهترين تيم هاي فوتبال حال حاضر اروپا در سال 2020

۳۸ بازديد ۰ نظر

بهترين تيم هاي فوتبال حال حاضر اروپا در سال 2020

 

با وجود ويروس كرونا اين روزها دوباره تب بازي هاي فوتبال داغ شده است. به همين دليل تصميم گرفتيم در مقاله‌اي شما را با بهترين تيم‌هاي فوتبال حاضر اروپا در سال 2020 آشنا كنيم تا شما براساس اين اطلاعات بهتر بتوانيد تصميم بگيريد پيش بيني كردن بر روي كدام تيم ها مي تواند براي شما درآمدزايي كند.

6 تيم فوتبال برتر حال حاضر اروپا در سال 2020

در اين مقاله به 6 تيمي كه بيشترين شانس قهرماني ليگ قهرمانان اروپا را با توجه شانس و ضريبي كه سايت هاي مختلف شرط بندي و پيش بيني به اين تيم ها داده اند بررسي خواهيم كرد:

 

بايرن مونيخ

براساس جديدترين رنكينك فيفا تيم بايرن مونيخ برترين تيم حال حاضر اروپا در سال 2020 است. سال گذشته تيم بايرن مونيخ توانست جام قهرماني ليگ اروپا را به خانه ببرد.

اين روزها هم اين تيم فوتبال در جام قهرماني ليگ اروپا عملكرد بسيار بالايي دارد و يكي از اميدهاي كسب قهرماني دوباره اين جام است. شايد براي شما جالب باشد بدانيد كه قهرمان فصل گذشته بوندس ليگا و قهرمان اروپا، آمار بيشترين ميزان گلزني در يك بازي را دارند.

مربي اين تيم پرآوازه‌ي اين تيم در مورد ليگ قهرمانان اروپا و بوندس ليگا گفته است كه: هدف بايرن مونيخ بيشتر از اينكه بوندس ليگا باشد ليگ قهرماني اروپا است و آنها به دنبال كسب قهرماني مجدد در اين ليگ هستند.

 

ليورپول

براساس آخرين جدولي كه فيفا براي تيم ها منتشر كرده است، تيم فوتبال انگليسي ليورپول دومين تيم برتر حال حاضر اروپا در سال 2020 است. اين تيم سابقه‌ي شش عنوان قهرماني در ليگ اروپا را دارد!

مارتين كواست سر مربي اين تيم پر افتخار است كه از سال 2015 سكان اين تيم را برعهده گرفته است. يكي از مشهورترين بازيكنان اين تيم محمد صلاح است، اين بازيكن مصري ستاره ي بزرگ اين تيم است كه هميشه در بازي هاي سخت براي اين تيم گلزني مي كند.

البته چند روز قبل تست كروناي اين فوتباليست اهل مصر مثبت شد و به نظر مي رسد حداقل دو هفته اين بازيكن نمي تواند تيمش را همراهي كند.

ليورپول نيز به خاطر نمايش فواق العاده اي كه اين روزها از خودش گذاشته است به نظر مي رسد يكي از بهترين تيم هاي فوتبال حال حاضر اروپا در سال 2020 است.

 

پاريسن ژرمن

همان طور كه از نام اين باشگاه نيز مشخص است، پاريسن ژرمن يك تيم فرانسوي است. اين تيم براي اينكه بتواند قهرمان جام ملت‌هاي اروپا شود ستاره‌هاي زيادي را در اطرافش جمع آوري كرده است.

از كيلين امباپه انگليسي گرفته تا سوپر استار آرژانيتني تيم پاريسن ژرمن نيمار. البته اين تيم ابرقهرمان در اين ليگ قهرمانان اروپا آنچنان كه بايد نتوانسته خودي نشان بدهد. مثلا اين تيم در اولين ديدارش كه با تيم منچستر يونايتد داشت شكست خورد. در حال حاضر نيز در رده ي سوم گروهش قرار دارد!

لازم به ذكر است كه سال پيش پاريسن ژرمن در ديدارد نهايي جام باشگاه هاي اروپا مغلوب تيم بايرن مونيخ شد!

 

رئال مادريد

كي از تيم هاي بسيار مشهور لاليگا و شايد بهتر باشد بگوييم كه جهان، تيم رئال مادريد است. در اين فصل از ليگ قهرمانان اروپا رئال مادريد با تيم هاي: شاختاردونتسك،اينترميلان،مونشن گلادباخ هم گروه است.

اين تيم در اين ليگ آنچنان كه ازش انتظار مي رفت خوب ظاهر نشد، از 3 بازي انجام شده اين تيم يك برد، يك باخت و يك مساوي داشته است!

همان طور كه مي دانيد زيدان بار ديگر سرمربيگري تيم رئال مادريد را برعهده گرفته است بايد ببينيم كه آيا زيدان دوباره مي تواند رئال مادريد را قهرمان ليگ اروپا كند و ياخير؟

 

بارسلونا

به نظر مي رسد حتي در ليگ فيفا هم اين دو تيم اسپانيا دست از رقابت نكشيده اند و درست پس از رئال مادريد تيم مقابلش يعني بارسلونا در رنكينگ فيفا وجود دارد.

در ابتداي فصل حرف اينكه بهترين بازيكن اين چند سال بارسلونا مسي تصميم به جدايي از اين تيم گرفته است، زياد بود. اما مسي در نهايت تصميم گرفت بارسلونا را ترك نكند و يك فصل ديگر با اين تيم ادامه دهد.

 

منچسترسيتي

پيش از اينكه پپ گوارديولا به تيم منچستر سيتي بيايد، منچستر سيتي تنها يك تيم معمولي در ليگ برتر انگليس بود، اما با آمدن اين سرمربي همه چيز تغيير كرد.

اولين موفقيت اين مربي مربوط به سال 2017-2018 بود، اين تيم با كسب 100 امتياز توانست قهرمان ليگ انگليس شود. به طور كلي به نظر مي رسد اين تيم نيز يكي از گزينه هاي اصلي بردن ليگ قهرمانان اروپا است.

منبع : irabnama

 

هديه تبليغاتي بهترين روش براي بدست آوردن و حفظ بازار

۴۸ بازديد ۰ نظر

هديه تبليغاتي بهترين روش براي بدست آوردن و حفظ بازار

 

به گفته حرفه ‌اي هاي فروش، هديه تبليغاتي يكي از بهترين روشها براي به دست آوردن و حفظ بازار است كه باعث وفاداري مشتريان و كاركنان شركت به برند مي شود.

مهمترين وظيفه كسب و كارها جلب توجه مشتريان است تا بتوانند نظر آنها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب كنند. يكي از راه هاي اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتريان ارائه هديه هاي جذاب و خوب به مشتريان است.

 

فوايد هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي و هديه دادن بخشي از سياستهاي بازاريابي و برندينگ كسب و كارها جهت جذب مخاطبان بيشتر است. هداياي تبليغاتي ابزار بازاريابي قدرتمندي در دست كسب و كارهاست تا به وسيله آن خود را به مشتري معرفي نمايند و در ذهن مخاطب ماندگار شوند. هديه تبليغاتي بايد مخاطب را به ياد شما بياندازد و بتواند با مخاطب ارتباط و تعامل برقرار نمايد و اين دليل بر اين نيست كه حتما بايد از هداياي تبليغاتي خاص و هداياي تبليغاتي جديد استفاده نماييد، بلكه ميتوان با كمي خلاقيت در طراحي از هداياي تبليغاتي خلاقانه استفاده نمود. پيشنهاد مي گردد كالايي براي هديه دادن انتخاب ميكنيد اول از همه كاربردي باشد، ماندگار باشد و هميشه جلوي چشم مخاطب باشد و از همه مهمتر خلاقانه باشد.

 

براي بهره گيري از بروزترين  هداياي تبليغاتي  شما ميتوانيد هداياي تبليغاتي مختلف را در كنار هم بررسي و انواع آنها را با متريال مختلف از طريق سفارش هديه تبليغاتي را در سامانه ثبت سفارش آنلاين موبوكادو سفارش و  در اسرع وقت با بهترين كيفيت تحويل بگيريد.

لازم به ذكر مي باشد  يكي از روشهاي سفارش محصولات تبليغاتي مراجعه به سايت و سفارش كادو تبليغاتي مي باشد.

 

 

انواع هداياي تبليغاتي

محصولات تبليغاتي روشي براي يادآوري نام برند كسب و كارها هستند. اين روش تبليغاتي هر گونه تبليغ رسانه‌هاي اجتماعي، راديويي و يا شبكه‌هاي اجتماعي را تكميل مي‌كند. در حقيقت، محصولات تبليغاتي به موثرترين شكل تبليغات عمل ميكنند. 

هداياي تبليغاتي نسبت به هدف استفاده و يا متريال و يا موضوع كاري ميتوان دسته بندي نمود و  همين موضوع باعث شده تا داراي دسته بنديهاي گسترده و انواع بسياري باشند كه در زير به برخي از آنها اشاره مينماييم:

 

·هداياي تبليغاتي اداري و مديريتي :

  • كاربردي هداياي تبليغاتي مديريتي به مجموعه هديه هايي اطلاق مي گردد كه براي مخاطبين خاص ، مديران، افراد با جايگاه ويژه و مشتريان با ارزش مان در نظرمي گيريم و طبيعتاً سعي مي شود تا اينگونه از هدايا چه از نظر كيفيت و چه از نظر شكل، فرم و بسته بندي در بهترين حالت بوده و هديه اي نفيس، زيبا ، با ارزش و باشند.

1- ست مديريتي :

ست مديريتي از انواع متنوعي برخوردار است كه به متناسب با ارزش مالي آن بعنوان هديه تبليغاتي ارائه مي شود.رايج ترين روش براي برقراري ارتباط با مديران شركت هاي رقيب دادن هديه به آنان مي باشد.از انواع  هداياي تبليغاتي كه در اين ست ها قرار مي گيرد مي توان به اين موارد متنوع  اشاره كرد كه خودكار تبليغاتي ، فلش تبليغاتي ، ساعت تبليغاتي ، ابزار چندكاره تبليغاتي ، كيف پول تبليغاتي و ...ميتواند در اين ستها قرارداده شود. اين ست هاي تبليغاتي شامل ست مديريتي دوتكه، ست مديريتي سه تكه و يا حتي مي تواند شامل هداياي تبليغاتي بيشتري باشد كه از خودكار، جاكليدي، كيف پول جيبي يا كيف پول پالتويي، جاكارتي، فلش مموري و غيره تشكيل شده است.

2- ست اداري روميزي :

ست اداري روميزي  از متشكل از چوب و چرم در طرحها و رنگهاي مختلف متناسب با ميز و دكور كسب و كار شما ميباشد. ست هاي روميزي كارمندي را ميتوان از بين پك هاي آماده متشكل از چوب و فلز كه از 5 تيكه تا 13 تكه ميباشد و داراي رنگ بندي هستند انتخاب كرد.ست روميزي ارزان قيمت را ميتوان ازست هاي اداري روميزي چوب و فلز 5 تكه يا 6 تكه يا ست تك پلاستيكي كه داراي دفتر تلفن نيز مي باشد انتخاب كرد. وسايل روي ميز اداري از قبيل  كازيه ، زير دستي ، منگنه ، پانچ ، جاي قلم و خودكار ، جاي كليپس و سوزن ته گرد ، جا چسبي بزرگ و كوچك ، جاي كاغذ يادداشت ، جاي تقويم ،سوزن  كش ، زير دستي مديريت ، كارد پاكت نامه باز كن ، ساعت روميزي ، قاب عكس روميزي مي باشد.

3- خودكار،خودنويس و روان نويس:

خودكار تبليغاتي و خودنويس و روان نويس تبليغاتي بعنوان يك ابزار كاربردي و قابل حمل در تمامي جلسات و امور روزمره در دستان مخاطبان شما خواهد بود. به همين دليل يكي از به اصطلاح گرم ترين و پر استفاده ترين ابزارهاي تبليغاتي براي برند و نام تجاري شما به شمار مي آيد. يكي از ويژگي هاي مهم اين نوع خودكارها دارا بودن قابليت حك و چاپ روي بدنه آن مي باشد كه باعث ماندگاري نام تجاري برند شما در ذهن مخاطبين مي باشد.

4- سررسيد و سالنامه:

با پايان يافتن سال جاري و شروع يك سال جديد ديگر بازار تبليغات و تبريك و تهنيت داغ تر از گذشته خواهد شد كسب و كارهاي پيشرو و خلاق اين فرصت را غنيمت شمرده و از آن به عنوان بهترين زمان شناساندن برند خود استفاده خواهند كرد. به جرات ميتوان سررسيد سالنامه را بعنوان يكي از مفيد ترين و موثر ترين كالاهاي تبليغاتي معرفي كرد كه هم ميتواند به ارائه دهنده ي آن سود رساني كند و هم ميتواند براي دريافت كننده آن مفيد باشد. ارائه دهنده ميتواند نام و لوگوي خود را معرفي كند و استفاده كننده ميتواند مهم ترين رويدادهاي خود را نظير سر رسيد چك ، جلسات آينده را در تاريخ مورد نظر يادداشت كند

 

سالنامه1400 و سررسيد 1400 و هدايا و چرايي اهداي آنها

۴۰ بازديد ۰ نظر

سالنامه1400 و سررسيد 1400 و هدايا و چرايي اهداي آنها

معمولاً در اواخر سال، يكي از دغدغه‌هاي مديران در شركتهاي مختلف هداياي تبليغاتي است.

به صورت سنتي، بسياري از شركتها در ايران، سررسيد 1400  و تقويم ‌1400 را به مشتريان و دوستان و شركاي تجاري هديه مي‌دهند.

شركتهاي تبليغاتي هم بازار خوبي دارند و انواع خودكار و ساعت و تقويم و جاسوييچي و … را با انواع رنگ بندي و كيفيت هاي مختلف چاپ روي ميز ما و شما قرار مي‌دهند و تلاش مي‌كنند كه ما را متقاعد كنند هزينه هديه تبليغاتي در پايان سال، هزينه نيست بلكه سرمايه گذاري است.

ما هزينه‌هاي سنگيني براي سالنامه 1400 و خودكارها و وسايل تبليغاتي انجام ميدهيم و خوب مي‌دانيم كه هديه‌ي شركت ما خيلي سريع لا به لاي هداياي ساير شركتها گم شده و يا به عنوان دفتر يادداشت، به فرزندان جوانتر خانواده هديه خواهد شد.

به عبارت ديگر، هزينه هاي تبليغاتي نوروزي، هزينه‌اي است كه اگر انجام ندهيم تاثير منفي روي ذهن كارمندان و شركتهاي همكار و … دارد ولي اگر اين هزينه را انجام هم بدهيم اتفاق خاصي نخواهد افتاد.

بديهي است فرض ما بر اين است كه طرف مقابل از جمله كساني نيست كه براي هديه‌ي سال نو، (به هر دليل!) منتظر تعدادي سكه طلا است و هديه‌ي ما صرفاً قرار است با كمترين هزينه بيشترين اثربخشي تبليغاتي و احساسي را داشته باشد.

و هداياي 1400 ميتونه يكي از موار زير باشه

 

·هداياي تبليغاتي پزشكي و سلامت:

  • امروزه كسب و كارها با در نظر گرفتن هويت و اهداف سازمان ها و نياز و سلايق مخاطبانشان، بازار متنوع محصولات و هداياي تبليغاتي را جستجو كرده تا بهترين ست هاي هديه و همچنين تك محصول هاي مناسب را ارائه دهند.  گروه پزشكي و سلامت اخيرا بازتاب بسيار خوبي نزد مخاطبان داشته است زيرا اين دسته هم كاربردي هستند و هم خلاقانه.

1- دستگاه تست قند

2- دستگاه بخور سرد

3- دستگاه فشارخون

4- ترازو

5- ماساژور

6- نخ دندان تبليغاتي

 

 

·هداياي تبليغاتي ابزار كاربردي:

 

  • ابزار تبليغاتي و جعبه ابزار تبليغاتي، هديه ايي بي نظير و كاربردي است، هديه تبليغاتي كه در هنگام نياز براي كمك و انجام كارها در كنار مخاطبان قرار گرفته و تاثير و ماندگاري فوق العاده ايي را در ذهن آنها بوجود مي آورد. بسته بندي و طراحي زيبا و كم حجم، استفاده از بيشترين كارايي و تعداد ابزار در كمترين فضا و ماندگاري بسيار طولاني و كاربردي بودن، از مزاياي اين هداياي تبليغاتي است كه در بين هديه دهندگان محبوبيت بالايي ايجاد كرده و اين هديه را در زمره هداياي تبليغاتي نفيس و خاص به شمار آورده است.

1- جعبه ابزار تبليغاتي

2- متر تبليغاتي

3- چكش

4- چندكاره

5- جعبه كمكهاي اوليه تبليغاتي

 

·هداياي تبليغاتي دكوراسيون و منزل :

1-  ماگ و ليوان :

امروزه كمتر كسي وجود دارد كه از ماگ هاي زيبا و جذاب براي نوشيدن چاي يا قهوه در طول روز استفاده نكرده باشد. يك ماگ زيبا و خوش‌رنگ، مي‌تواند به عنوان يك هديه تبليغاتي خاص و منحصربه‌فرد براي مشتريان هميشگي شما در نظر گرفته شود. استفاده از ماگ هاي تبليغاتي اين امكان را فراهم مي كند كه مشتري بارها و بارها برند شما را در طول روز هنگام نوشيدن چاي مشاهده كند .

2- بشقاب

3- زير ليواني

4- زيربشقابي

5- فلاكس و قمقمه

6- تابلو ديواري

7- تابلو روميزي

8- شيد تبليغاتي

 

 

·هداياي تبليغاتي چوبي :

1- ساعت چوبي روميزي

2- ساعت چوبي ديواري

3- ست روميزي بامبو

4- نگهدارنده موبايل

5- تقويم روميزي چوبي

6- تابلوهاي ديواري چوبي

7- جعبه پذيرايي و جعبه جواهرات

- هداياي تبليغاتي عمومي :

1- پيكسل تبليغاتي

2- خوشبو كننده ماشين

3- موس پد تبليغاتي

 

 

روش 1000 ساعته حرف آخر ؛ اتمام كل دروس كنكور فقط در 4 ماه

۴۵ بازديد ۰ نظر

روش 1000 ساعته حرف آخر ؛ اتمام كل دروس كنكور فقط در 4 ماه

quy4_z2.jpg

روش 1000 ساعته حرف آخر ؛ از نكات قابل توجه و مورد نياز براي يك دانش آموز داشتن برنامه ريزي مي باشد اكثر دانش آموزان به صورت خودكار براي خودشان برنامه‌ريزي كرده و از آن استفاده مي كنند ولي بايد بدانند نوشتن برنامه نياز به تخصص داشته و كار هر شخصي نمي باشد اكثر دانش آموزان از بي‌برنامگي رنج برده و در اين مسير بارها شكست مي خورند و از ادامه دادن راه منصرف مي‌شوند و نتيجه قابل قبولي در كنكور كسب نمي‌كنند اما موسسه حرف آخر براي شما دانش آموزان عزيز برنامه‌هاي متناسب با روشهاي اصولي طراحي كرده كه شما دانش آموزان در هزار ساعت تمامي مطالب سه سال خود را از صفر تا صد مطالعه كنيد.

آيا در 1000 ساعته حرف آخر همه دروس را مطالعه ميكنيم؟

برنامه 1000  ساعته حرف آخر برنامه جامع و كاملي براي شما دانش آموزان مي باشد كه با روش هاي اصولي زير نظر بهترين مشاوران كشور و روش‌هاي نوين تدوين شده است كه به دو قسمت اصلي تقسيم‌بندي مي‌شود :

قسمت اول برنامه مطالعه و آموزش و تدريس موضوعات و مباحث كتاب درسي بوده كه در بسته هاي آموزشي از اين آموزش ها استفاده مي كنيد و در قسمت دوم برنامه حل تست هاي تاليفي و كنكور سراسري بوده كه شما دانش آموزان را براي كنكور سراسري آماده كند. از ويژگي هاي مهم برنامه قطاري بودن آن مي باشد براي همين به برنامه هزار ساعت برنامه قطاري نيز گفته مي‌شود دانش‌آموزان از اول طبق برنامه شروع به مطالعه كرده و طبق چينش برنامه پيش ميره روند اگر دانش آموزي در روزي به مشكل برخورده و مطالعه نكند سردرگم نشده و روز بعد از آخر همان جايي كه مطالعه كرده درس خود را ادامه مي‌دهد در صورتي كه در برنامه هاي معمولي اگر شما روزي را مطالعه نكنيد بايد ساعت مطالعه خودتان را بالا برده تا جبران آن روز را انجام دهيد.

ويژگي‌هاي مهم برنامه قطاري

1 – ايستگاه مرور و جبراني

خيلي از دانش آموزان دروس خود را مطالعه كرده و ديگر در برنامه خود مرور ندارند و اين مشكل باعث حذف اطلاعات از حافظه ما مي شود در صورتي كه ما مطالب را بايد وارد حافظه بلند مدت خود بكنيم از آنجايي كه انسان از 2 حافظه كوتاه مدت و بلند مدت برخوردار ميباشد براي انتقال اطلاعات از حافظه كوتاه مدت به حافظه بلند مدت بايد از مرور و تكرار استفاده كنيم.

بگذاريد با يك مثال ساده توضيح بدهم شما پنج شب پيش شام چي خورديد؟! درست يادتون نمياد ولي مسير مدرسه ابتدايي تون را هنوز فراموش نكرديد اين به دليل تكرار مكرر مطالب هست پس بايد دروسي را كه در روز هاي مختلف مطالعه ميكنيم را با مرور وارد حافظه بلند مدت خود كنيم ما در برنامه قطاري 1000 ساعته حرف آخر ايستگاه‌هاي مرور جبراني را فراهم كرديم كه شما بعد از خواندن درس هاي خود به ايستگاه هاي جبراني رسيده كه اگر درسي را جامانده ايد و يا نياز به مرور داريد در اين ايستگاه با مرور مطالب ديگر نگران فراموشي دروس نباشيد

2- مطالعه هم زمان همه دروس

مشكل اكثر دانش آموزان مطالعه خوشه‌اي دروس مي باشد به اين صورت كه درسي را بصورت كامل در يك روز مطالعه كرده و در روز بعد به سراغ درس بعدي مي‌روند كه اين روند بازده مناسبي نداشته و باعث خستگي دانش آموز مي‌شود ما در برنامه قطاري 1000 ساعته حرف آخر تمامي دروس را به صورت همزمان پيش برده تا دانش آموزان همه درس ها رو مطالعه كنند مثلاً در روز اول درس زيست و شيمي و عربي مطالعه مي شود كه دانش آموز در يك روز فقط و فقط وقت خود را به يك درس ندهد.

3 – آزمون هاي مرحله اي

ما براي فهميدن روند پيشرفت دانش آموز درخلال درس خواندن دانش آموز ايستگاهي براي آزمون طراحي كرده تا دانش آموز بعد از مطالعه درس هاي خود از همان مباحث آزمون گرفته تا مشكلات دانش آموز نمايان شود و با بررسي تحليل آزمون مشكلات خود را رفع كند البته قبل از آزمون باز ايستگاه مرور قبل از آزمون گذشته تا دانش آموز براي آزمون نيز آماده شود.

4 -برنامه ريزي دقيق و منظم

مزاياي استفاده از برنامه ???? ساعته اينكه بدوني اگه الان شروع كنيد و درس بخونيد كي تمام درس ها تموم ميشه از ويژگي ها و مزاياي يك برنامه هستش دانش آموزان به دنبال قبولي در كنكور با يك برنامه در زمان مشخص هستند كه اين ويژگي فقط در برنامه ???? ساعته حرف آخر مشخص شده كه بدون اگر الان درستون رو شروع كنيد و روزي ? ساعت مطالعه كنيد شما بعد از ??? روز صفر تا صد دروس خود را هم مطالعه كرده و هم تست و هم آزمون داده كه اين از ويژگي و مزاياي برنامه هزار ساعته حرف آخر مي باشد كه باعث كم شدن استرس دانش آموز مي شود هر دانش‌آموزي كه حتي هيچ مطالعه هم نداشته در هزار ساعت مي‌تواند با آمادگي كامل رسيده و به هدف خود برسد.

5-پويا نمايي

شايه بگيد پويا نمايي ديگه چه كمكي به ما ميكنه؟ كافيه گذري به گذشته خود زده و تصا  ويري كه از دوران كودكي خود به ياد داريد را مرور كنيد. خب درسته حافظه تصويري انسان يكي از قوي ترين حواس انسان بوده و مطالب را در نيم كره سمت راست مغز ميگنجاند. ماهم از اين موضوع استفاده كرده و دروس را با انيميشن و شهودي سازي در حافظه بلند شما ميگنجانيم.

خلاصه كلام!!!!!

اين برنامه ريزي براي دانش آموزان كه هدف پزشكي يا دندانپزشكي و يا مهندسي دانشگاه هاي معتبر را دارند تدوين و طراحي شده تا در هزار ساعت مطالعه و حل تست بدون هيچ استرسي خود را براي كنكور سراسري آماده نمايند براي دريافت اطلاعات بيشتر در مورد برنامه ???? ساعته با شماره تماس02166028126  گرفته تا با مشاورين ارشد موسسه شرايط خود را در ميان بگذاريد

به نقل از حرف آخر harfehakhar مقاله روش 1000 ساعته حرف آخر